2012. január 30., hétfő

Egy kis bevezető :)

Sziasztok! :)
Ez a történet egy fanfiction lesz. :) Életem első ilyen története és remélem tetszeni fog nektek :)
Több sztorit írtam már, de még egyetlen híresség sem került szerepkörbe bennük :D
Nos hát, akkor nem is húzom tovább az időt, jöjjön RiceAngel :)



"Rice Angel vagyok, egy tizenkilenc éves köznapi diák. Mindenki merésznek, bátornak és szókimondónak ismer. Bár ez nem mindig van így… ha olyan emberrel találkozom, aki híresebb, vagy nagyobb imádatnak örvend, akkor csak úgy nemes egyszerűséggel megnémulok. Az emberek szeretnek… általában.
Jelenleg egy új projektbe szeretnék belevágni. Nem tudom mennyire lesz sikeres és mennyire tudom majd megvalósítani, de ha minden igaz, mire végzek vele, egy sztárról annyi mindent tudni fogok, mint még talán ő maga sem… "

2 megjegyzés:

  1. Helló! Nagyon érdekesnek tűnik a történeted a leírtak alapján. :D
    Nem szúrkálódásból, de "egy úgy projektbe szeretnék...". Most nem tudom, hogy ez így szándékos, vagy elgépelted, de ez így nekem eléggé bántja a szemem, főleg úgy, hogy a cím alatti bevezetőben is ugyanígy van elgépelve. Gondoltam szólok. :D


    xoxo NicoK95

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :D
      Jézusom... :D köszi, hogy szóltál.. Nem tudom, hogy lehetek ennyire bamba O.o pedig rengetegszer visszaolvastam... de automatikusan kijavítottam olvasásnál és nem tűnt fel :D még egyszer köszi :D

      Rice

      Törlés