2012. szeptember 14., péntek

Néhány kérdés :)

Sziasztok! 
Mostanság kevés időm lesz írni. Nagyon kevés, de próbálok majd haladni, ahogy tudok :) 
Úgy döntöttem, hogy ne haljon meg az élet a blogon, hozok nektek néhány kérdést, amire kíváncsi vagyok :D De akár magatoktól is írhattok bármiről! :D Szívesen veszem a Ti kérdéseiteket is és bármit, amire kíváncsiak vagytok! :)

1. Ki a kedvenc szereplőd?
2. Mit gondolsz egyes karakterekről?
3. Ha valaki nem tetszik, vagy tetszik, akkor miért?
4. Mit vársz a történettől a továbbiakban?
5. Vajon Jenna és Eric között lesz több, mint barátság?
6. Hogy találtál a blogra? :)

Hirtelen ennyi jutott eszembe :) Remélem számíthatok rátok és kapok néhány választ, vagy kérdést és remélem nem tettem fel hülye kérdéseket :D:D

2 megjegyzés:

  1. Nos akkor addig elfoglalom magam míg nem hozod xD
    1.Eric...ő az én szerelmem xD de Jenna és persze Beckit is nagyon bírom :D
    2.Eric hát mit mondjam meg irtó cuki..Jenna tipikus olyan ember aki képes bármire h elérje a célját :D Becki meg hát hihetetlen csaj bolond ..van neki fantázia rendesen és nagyon jó barátnő..Drew az egy rejtély marad számomra vagyis most az mivel elég durva miket nem tud :O
    3. Olyan nincs hogy nem tetszik...hogy miért tetszik az meg még 2 nap múlva is tudnám sorolni szóval egy két dolgot megemlítek :) Vicces..van valóság alapja..(mert van egy két töri amit olvastam semmi értelme nem volt és kb 12-13 rész utána vége is volt -.-) így reggel most ennyi jut eszembe mivel nekem ez a fontos egy történetbe :D főleg ha humor mivel ha rossz kedvem van és el olvasom az egyik részt már is jobb :D
    4-5 h legyen már valami ha nem is nagy dolog de valami legyeeeen már nem bírok a véremmel :D és ezzel most válaszoltam is az 5-re én szeretném ha lenne és reménykedek benne h ez a Drew gyerek nem csapja le a mi Eric-ünk kezéről Jenna-t xD
    6.öööö nos már fogalmam sincs gondolom az egy másik blogon nem volt olyan régen de nem emlékszek rá x'D
    Nagyon remélem hogy nem kell annyit várni a folytatásra mint most...mert nehezen viselem ..:'D de tudom h neked is meg vannak a dolgaid szóval próbálkozom kontrolálni magam ( ami nem lesz könnyű) de csak ki bírom mivel a suli el vonja a figyelmem sajnos :/ na jó elég máraa belőlem :D puszii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm a válaszaidat^^ :D annyira jó olvasni, mikor akármit is írjatok, de írtok nekem^^ :D:D
      Amint tudok, írok, de perpillanat nagyon sok dolgom van :) Beindult az élet... suli, próbahegyek (Y) :D tanulás... :D De igyekszem ahogy tudok :)
      puszi^^ :D

      Törlés