2012. augusztus 8., szerda

Díj :)



Nem nagyon vagyok még jártas, hogy melyik díjjal, mit meg hogy kell csinálni :) De mindenesetre köszönöm Lisbethcarol és AnnaLove♥ :):):) 

1. - 11 dolog magamról
    I. - Imádom a zenét és nagyon szeretek énekelni
    II. - Színésznek tanulok 
    III. - a legkisebb testvérem és közöttem 20 év korkülönbség van
    IV. - nagyon szeretek rajzolni
    V. - 2012. április 25-én megjelent első regényem, az Elraboltak!
    VI. - Imádom az őrült embereket *-*
    VII. - Szeged a második otthonom
    VIII. - Az írás a lételememmé vált
    IX. - Sosem vagyok megelégedve azzal, amit csinálok xD
    X. - Szeretnék Párizsban, vagy Stockholmban élni
    XI. Nagy álmom, hogy bejárjam a világot, ha kell akkor gyalog, vagy akár biciklivel

2. A jelölő kérdéseire válaszolni 

  1. Mi inspirált történeted megírására?
      -  Eric Saade és az őrült fantáziám :D
2. Mit sportolsz?
     - Nem sportolok rendszeresn, de imádom az összes csapatjátékot, mint a kosár, kézi, foci... :D 
3. Egy nap Eric Saade-val... Reakció? :D
    - SzentSaade! O.o *ájulás*
4. Kedvenc blog? :)
    - Nincs kedvencem... nagyon ritka nálam, ha valami kedvencé válik, de akkor az nagyon
5. Kedvenc énekes/nő?
    - Kedvenc énekes: Eric Saade, Darren Criss Énekesnő: Kelly Clarkson, Molly Sanden
6. Kedvenc idézeted?
    -  "Feltettem a lábam az asztalra és kényelmesen elhelyezkedtem a székemben. Felvettem egy papírt, kettétéptem, és repülőt kezdtem hajtogatni. Mikor kész lett eldobtam, és figyeltem, ahogy körbe repül a helységben, majd megakad a szekrény tetején. Ekkor a papír másik felét is meghajtogattam. Meglendítettem a kezem és útjára engedtem ezt is. Végig követtem, ahogy egyenletesen repült tovább. Jó lenne egyszer olyannak lenni, mint ez a papírrepülő. Csak gondtalanul szállni tovább, és nem törődni semmivel, csak…és itt jön a lényeg…csak egyszer őt is megakasztja valami. Valami, az útjába áll. Valami mindig jön, ami keresztbe húzza a számításait, de addig legalább önfeledt, amíg csak a szellő súrolja a szárnyait. Akárcsak az élet. Mikor már azt hinnéd minden tuti, akkor jön valami, ami csak azért is elront mindent. Nehogy már boldog legyél egy kicsit. Végül ez a papírjármű nekiütközött az ablaknak és a földre zuhant. Igen.  A szabadság útját elállta az a fránya üveg. Ilyen láthatatlan falnak ütközünk sokszor mi is. "
7. Folytasd a mondatot: Ha egy napig valaki más bőrébe bújhatnék, az ... lenne. :)
   - Fúúú nem tudom ki lenne :D
8. Jelenlegi kedvenc zeneszám?
   - Nincs külön kedvencem :)
9. Miként tudod magadat elképzelni a jövőben?
   - Színész^^ író, énekes :D világutazó *-*
10. Itt akár az életemet is le tudnám élni: ...
   - Párizs, Stockholm
11. Milyen közösségi portálokat használsz? :) 
    - Facebook, Twitter

2 megjegyzés:

  1. Helló!
    A kedvenc idézeted, a Bérgyilkosnőből van. Ugye? Ott olvastam a múltkor. :D Nagyon jó kis idézet. :D

    xoxo NicoK95

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :D
      Igen, onnan van az idézet :D Örülök, hogy tetszik és most megleptél, hogy így tudtad honnan van :D:D

      Törlés